h1

A comunicación de suxestións, queixas, agradecementos e peticións dos cidadáns pode realizarse a través de diferentes canles:

  • A través do teléfono 061: O persoal da Central de Coordinación do 061 de Galicia as 24 horas do día e os 365 días do ano. Na central tramitaranse todas aquelas informacións que poidan ser solucionadas de inmediato. Se isto non é posible, por distintos motivos (carga de traballo, dificultade nese momento de acceso á información, etc.) indicaráselle ao usuario que contacte co SAU no horario de atención ao público.
  • A través do teléfono do SAU: 881 547 448, en horario de luns a venres de 8:00 h. a 15:00 h.
  • A través do FAX: 881 547 435.
  • A través do correo electrónico específico do SAU: atencionalusuario.061@sergas.es
  • A través do correo postal:
    Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia - 061
    Servizo de Atención ao Usuario
    Centro Integrado de Atención ás Emerxencias
    Rúa da Cultura, s/n
    36680 A Estrada (Pontevedra)